Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-22, 21:55   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi meg dine keto og lavkarbo-oppskrifter

Har bilder men får ikke lastet opp..

Vafler
4 egg
1 pk philadelfia (evt Vegansk smøreost om du ikke tåler melk)
1 ta bakepulver
1 ss fiberhusk
La svelle 15 minutter og stek


Disse eer veldig veldig gode (elsker de men magen nekter meg de..)
https://kariannenesse.blogg.no/lufti...ndstykker.html


Oopsie pizzas snurrer tok av i lavkarbo runden i 2009..

Selv lever jeg på hokkadio pannekaker for tiden
Baker opp 2-3 hokkadio gresskar, moser det og fryser det jeg ikke bruker.
Hwr ca 50 gram ferdig bakt per egg. Noe bakepulver, egg og litt ceylon kanel.
Enten har jeg det i en glasskål og 3 minutt i mikro eller som pannekake i panne.
Har på kokossmør (thights.no).
Kjempe godt! Kan også lage opp flere.. eller i større former(eks en brødform).

I går bakte jeg opp et stort flaske gresskar, skal koke noe kyllinglår i kraft i morgen og moser dette med egg. Så steker jeg det som mini omeletter.

Fettogforstand har jo mye men jeg er personlig ikke fan av de pga havrefiberen og at det er det i så mye! Fordi det er mye antibeitestoff der mens jeg holder kosten min nokså ren helt uten korn.

Lager mye ulike muffins med kokosmel, disse oppskriftene er lagt ut før her. Blåbær/mango (mango er jo forsåvidt høyt men det er lite i og dermed så er det jo ikke så gale..), kanelbolle muffins so, jeg har kaldt det fordi det smaker som kanelboller l kanskje ikke hveteboller men smaken er der. Sitron.
Monsterbrownies med avokado muffins eller i kakeform går også unna her.

Jeg lurer nå i samtlige ansatte her i bof også i disse muffinsene og de er nå noe overrasket over at jeg har gjemt avokado inni

Kan evt søke opp oppskrifter igjen i morgen men må snart ta kvelden Mem alt er allerede delt her inne fra før.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat