Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-20, 10:36   #14
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PC for VGS-elever?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er det såklart mange som gjør her også. Men i det øyeblikket de vil f.eks. koble en Mac til en prosjektør på skolen får de problemer (det er mulig å bruke en overgang, men det må eleven ha med selv - og det har de færreste). Derfor gjør man det mye enklere for seg selv hvis man skaffer det utstyret skoleeier legger opp til.

Ang. spørsmålet i HI vil jeg tro at dere får info om dette fra skolen ganske snart, så jeg ville avventet litt. Mener Herremannen fikk info tilsendt kort tid etter at svarfristen for førsteopptaket var gått ut. Vil også tro a
t det ligger info allerede på skolens nettside.

Enig i det siste. Mitt poeng var at det vanligvis går greit å bruke en PC hjemme og en på skolen fordi de jobber online med dokumenter. Min elev har aldri med seg Mac på skolen selv om hun jobber på den hjemme.

pippo er aktiv nå   Svar med sitat