Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 12:14   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Faren min har hus på Kreta som vi får låne annenhver sommer. De siste årene har vi sendt ned ungene en uke i forveien. Dette på forespørsel fra min far.

Når jeg og mannen kommer ned, så har jeg alltid innleggene til Pøblis i mente. Så vi handler mat, vasker opp og bidrar. Dette ville jeg gjort uansett, men jeg vil ikke bli som en tenåring bare fordi jeg er hos pappa. (Tenåringen min klarer helt fint å være tenåring nok for oss alle, og både hun og bestefar synes det er litt strevsomt.)

Så fint! Jeg kan jo melde om at oppvaskfrekvensen har gått opp med ca 100% fra tidligere år - det er utrolig deilig. Og jeg kan melde om at en svigersønn gjør opp for seg med både plenklipp og annet hagearbeid -og en svigerdatter lager mat - i tillegg til at altså alle vasker opp - og det setter vi veldig stor pris på.

Men jeg synes det er rart når en voksen med flere egne barn, kjøper inn melk som vedkommende setter i kjøleskap i gjestehuset vedkommende bor i, for så å sende barna ned for å forsyne seg fra felleskjøleskapet når de vil ha melk. Menmen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat