Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 11:43   #28
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det kan godt tenkes det funker som fjell for dere, men det er mange som har på slikt selv om de egentlig ikke vil, fordi det er noen som vil at de skal ha det. Og det er ikke ok.


Og det er jeg enig i. Som i mye annet er kommunikasjon nøkkelen. For oss fungerer det, og det er ikke overvåking. Vesla synes feks også det er praktisk at jeg har tilgang til kontoen hennes. I teorien kunne jeg skaltet og valtet med stipendet hennes, fulgt med hva hun kjøpte osv, men jeg ville jo aldri gjort det. Jeg sitter heller ikke å følger med på hvor hun er til enhver tid. Jeg KAN se hvor hun er hvis det er behov for det.



Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det du beskriver Høst syns jeg er LANGT utenfor hva som er ok.


Hvorfor? 8-åringen og 3-åringen får ikke skru av på sine devicer (det ville vært idiotisk om de gjorde det, vi har støtt og stadig behov for å finne de når de er rotet bort...), men både mannen og Vesla står helt fritt. Det er PRAKTISK for oss å kunne se hvor de andre er (de kan se devicene også) og det er veldig greit å kunne finne igjen mistede devicer.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat