Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 14:24   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.517
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor se reality nå?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så gikk det som jeg fryktet; i den nye leiligheten har de ikke tv-kanalen TLC..

Jeg har likt å se realityserier, type Sister wives, seeking Sister wives, og innimellom 90 day fiance, gift ved første blikk, match making abroad feks.

Når sant skal sies synes jeg det ble litt mye av sånne serier like før jul, så at stedet jeg bor på nå ikke har det tar jeg som noe positivt, men jeg savner noen av disse seriene..

Ser at gift ved første blikk USA går på fem.

Jeg har disse kanalene: tv6, fem, tv2 livsstil, tv2 zebra, tv3+, max, tv3, TVNorge, tv2, nrk3, nrk2, nrk1, netflix og hbo.

Noen som vet av noen realityserier i sjangeren jeg har nevnt på disse kanalene?

Er noen av disse en del av Discovery+? Spør, siden jeg ser flere nevner det, og jeg lurer på om jeg også har tilgang til Discovery+ kanaler (har ikke svar på spørsmålet i HI)

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat