Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 11:00   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Jeg leser og lærer.

Jeg har en liten frøken som trolig kommer til å ville gå på ball i fremtiden. Hun var på juleball bare for 7. klasse i høst, og jeg ble veldig glad over at hun svært gjerne ville gå i samme kjole som venninna hadde brukt på samme ball året før (venninna er altså året eldre). Det var en helt vanlig kjole, som satt veldig pent på henne. Jeg vet at hun er en som mange ser opp til, og da var det godt at hun gikk i en kjole som verken var spesielt kort eller på andre måter avslørende og som hun var helt åpen om at var gjenbruk. Det er jo lov til å håpe at det fortsetter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat