Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 22:56   #734
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jeg har bursdag i dag, og har fått masse hyggelig oppmerksomhet både fra familie, kolleger, elever og Facebook. Jeg liker normalt ikke så mye oppmerksomhet, men når jeg kommer inn i klasserommet for å ha en mattetime, og tavla er dekorert med gratulasjon. Med tegninger som er "meg", og en annen klasse synger bursdagssang før vi starter med matte, ja da blir jeg ganske rørt. Vi snakker om 9. klassinger liksom. Og så fikk jeg en utrolig rørende gave fra en venninne i posten i dag.

Anne C er ikke aktiv