Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-17, 11:52   #633
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Å uforvarende ramle inn i en buddhistisk meditasjonstime, sånn på morran.

Jeg skulle ha et møte på skolen, så ble det litt tid mellom, og jeg tok en spontan runde observasjon i klasserommet (noe vi oppmuntres til å gjøre så ofte som mulig - del av pedagogikken). Og da jeg listet meg inn så satt det 35 elever som tente lys på gulvet i ring rundt en munk som fortalte om buddhisme, Buddha og om meditasjon, og så tok en runde meditasjon med dem. Veldig lavmælt, med tung aksent og vanskelige ord, og elevene var 100% oppmerksomme og stille hele tiden. Fine skolen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv