Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-22, 19:00   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Altså, når man ringer alle mule former for kundeservice får man beskjed om at samtaler blir tatt opp på bånd. Grunngitt i feks opplæring eller whatever.

Jeg ringte NAV i anledning en søknad og møtt av en idiot som var så vemmelig og ubehagelig at jeg endte opp med å legge på. Siden NAV har mulighet for å klage på kundebehandling, sendte jeg inn klage. Det stod at det var tre uker behandlingstid, og at man kunne be om å bli ringt opp. Jeg ba om det. Etter åtte uker hadde jeg hørt nada, så jeg klaget igjen.

Svaret kom i brevs form i dag. Det har vel i bunn og grunn «så synd du hadde en dårlig opplevelse, men samtalen ble ikke tatt opp på bånd og det ble heller ikke skrevet referat. Vi kan derfor ikke hjelpe deg». Med nok ord til å dekke en A4-side.

Hvorfor i alle dager kan ikke nav ta opp samtaler. Med tanke på alle klager over ræv kundeservice så hadde det kanskje vært enige, i «opplæringshensikt». Og sikkert også for ansatte som oppfører seg fint, men fremdeles får klager (for det skjer nok også).

Jeg er enda sinnsykt provosert av idioten jeg møtte, og tanken på at han sikkert enda sitter der og er vemmelig mot folk som trenger hjelp.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv