Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-20, 11:41   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny vaskemaskin og tørketrommel

Jeg kjøpte Samsung for ikke så lenge siden og er så langt veldig fornøyd. Den har 10 kg trommel (7 kg er lite), og bra utvalg i både raske og energisparende lange program. Den vasker en vanlig mørk 40 graders vask med full trommel på 1 t og 25 min og det er akseptabelt for meg. Forrige maskin brukte 2,5 time på samme program og samme mengde.

Jeg har også Samsung tørketrommel. Jeg bruker den til sengetøy, håndklær, sokker og undertøy, men bare når det ikke er tørkevær ute. Fornøyd med den også.

Jeg har fryktelig dårlig erfaring med Miele (flere maskiner) og toppmodellen til AEG holdt heller ikke særlig lenge. Jeg har, og det gjelder også oppvaskmaskin, forkastet tanken på at dyrt holder lenger enn rimelig, så de siste gangene vi har kjøpt hvitevarer, har vi valgt mellomprissjiktet og det har så langt holdt like bra som de dyre maskinene. Vi hadde to dyre Asko oppvaskmaskiner som røk etter 4-5 år. Nå har jeg Bosch til halve prisen og den er vel straks 3 år. Vasker like rent og bråker mindre gjør den også. Jeg tror man får mer for pengene hvis man ser på maskiner i mellomklassen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat