Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-18, 16:56   #62
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY TRÅD: Fantapoll

Allerede i første klasse så vi at bordkort kunne være lurt. Så hos oss har det blitt fast takst. I år ble det til og med gjenbruk av bordkort i stor skala!

Unger som av en eller annen grunn er litt "uttafor" miljøet (går ikke i klassen eller er ny i klassen) har typisk havnet ved siden av bursdagsbarnet. I tillegg har vi (det vil vel egentlig si jentungen) tilpasset det slik at ungene sitter ved siden av minst én person de går godt sammen med. Bortsett fra ett år hvor jenta vår rett og slett ikke helt forutså hvordan dette kom til å bli og hvor en av de "nye" jentene derfor havnet helt ytterst og i stor grad uten noen å snakke med, så har bordkort fungert veldig fint.

Vi har forresten aldri glemt å dele ut godteposer. Det er høydepunktet i bursdagene hos oss, og unger som har vært i bursdag hos oss før er alltid like opptatte av om det blir godtefisking eller ei.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat