Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 15:26   #457
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ok, jeg kan gjøre ett forsøk til. Hvis noen velger bort alle privatreiser, så reduserer hun antall totale flyreiser med kanskje 2 t/r i året, altså 4 enkeltflights?

Hvis jeg kaller inn til 2 skype-for-fly-møter med teamet mitt, reduserer jeg med 30 t/r, altså 60 flights. Det er sånt som teller. Det er lavterskel, det er tidseffektivt og win/win. Og overhodet ikke moraliserende.

Men gjør du det da? Altså, kutter firmareiser?

(Jeg er klar over at du har sagt det samme flere ganger, altså firmareiser vs privatreiser, jeg kan lese. Det er ikke det jeg spør om heller. Det jeg spør om er hva som skal til for å få selv de som flyr mye i jobb til å kutte i privatflyreising også. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat