Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 20:42   #189
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Vi har diskutert dette litt i en økonomitråd. For meg er det nemlig et sparetips å ikkje kjøpe blomster til helga, ikkje bytte lys og serviettar (og sofaputer og gardiner ) til kvar sesong. For eg gjer det og likar det.

Helgefølelsen med rydda hus, ferske blomster og nye, fine lys i stugu er en verdi for meg. Enig?

Jeg synes det er veldig ok å skifte ut litt ja.
Jeg liker å bytte gardiner, men jeg kjøper ikke alltid nye da. Jeg har å bytte ut med.
Jeg synes det er gøy med kule servietter, og vi tenner lys hver dag fra august til mars/april tenker jeg. Mindre om sommeren.

Jeg kjøper ikke friske blomster til hver helg, men det er også noe jeg gjør mer på høst/vinter, enn sommeren. For da er det litt greit med farger og friske blomster. Om sommeren er det jo mer av det utendørs.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat