Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-10, 07:46   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.


Jeg har ikke fått bæsj hos noen av mine naboer. Synd hestene og muldyrene koster hestesko å kjøpe.

Er det derfor folk har saa lite hester og muldyr ja! Det visste jeg ikke. Jeg har for;vrig faatt hesteb;sjer hos naboer. Maa bare mate alle hestene du ser, det dukker nok opp.

Jeg finner forresten INGEN Libertycollectibles! Jeg har fjernet gress, jeg har hogget 500.000 traer og alt mulig, men det kommer bare penger og XP og annet, aldri noe fra den kolleksjonen. ARGH.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv