Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-19, 11:20   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebooks algoritmer og reklame

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.



Men, jeg forstår reaksjonen! Jeg irriterer meg over at mange app'er krever at jeg slår på posisjon, og for så vidt at jeg er prinsippløs nok til å godta det fordi jeg må. Eller, "må".

Ja, jeg er jo vant med at det dukker opp annonser fra steder jeg har besøkt nettsiden til, eller googlet, men det som forvirret meg her var at jeg aldri har vært på nett og søkt verken på denne eller andre stoffbutikker, jeg syr aldri, og interesserer meg ikke for søm og stoffer. Jeg bare snakket om den. Og gikk dit til fots. Du får virkelig følelsen av at de er tankelesere av og til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat