Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-15, 22:28   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Her kjører vi 4 adventsgaver i steden for julekalender. En koselig ting gjør vi sammen hver søndag i adventa. F.eks badeland, kino, spise på restaurant, bålkos ute, gå på skøyter, lage julekort eller bake.

Lurer på om jeg skal prøve å kopiere denne, jeg orker ikke noe pakkekalendere i år og har sagt til ungene at de får sjokoladekalender i år.


Jeg har kjøpt et par gaver og begynt å skrive lister. Sønnen min trenger skrivetrening og når jeg sa at han kunne skrive ønskeliste til jul satt han og skrev i over en halvtime. Og de to andre ungene også begynte på lister. Spesielt storesøster har gjerne ønsker som krever netthandel og gjerne fra utlandet. Så noe må bestilles snart for å være sikker på at det kommer frem i tide. Ellers bruker jeg å bestille endel på nettet i månedsskifte november/desember og det er også da jeg tar runden rundt i butikkene her.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat