Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-14, 18:03   #35
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit med håndarbeid på møter, i undervisning o.l?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Bedre lyttere kanskje - men min erfaring med de som strikker/drodler under møter er at de blir veldig passive og ikke deltar i diskusjoner i like stor grad som de som ikke gjør det.

Det er min erfaring også. Det virker ofte som om de er opptatt med sitt.
Hvis jeg underviser mindre grupper synes jeg også det er vanskelig å få den gode toveiskommunikasjonen med blikk/ansiktsuttrykk/kroppsspråk (bekreftende/nølende/skepsis osv) med strikkere enn med dem som ikke sitter med sånt.

Det kan hende at de følger bedre med enn alle andre, men jeg foretrekker å undervise uten hobbyrelaterte aktiviteter i salen og tror jeg gjør en bedre jobb da. På møter opplever jeg også at det er bedre dynamikk uten strikking.

Er det snakk om store møter og forelesninger med masse folk merker jeg ikke sånt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat