Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 15:57   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpestopp - konsekvenser for storsamfunnet

Det må storsamfunnet bare takle.(akkurat som bøndene faktisk bare må finne seg i et lavere forbruk av kjøtt).

Vi har nettoppreparert en ti år gammel komfyr for 5000kr og en Cubus jakke for 400kr.
Varene må bli dyrere, bedre og lettere å reparere.
Men det krever litt mage å lever inn en jakke til 350kr til en reperasjon som koster 400kr.
Eller betale 5000kr for å reparere en komfyr som kostet 9000kr for ti år siden. Jeg føler meg tidvis fullstendig sprø. Men så må jeg minne meg på at det ikke er jeg som er sprø, men verden.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat