Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 18:43   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Ok, jeg antok at "kjøttspisere" henviste spesielt på sånne som meg, som er den i tråden som spesielt har avbefalt kjøtterstatning. Jeg bryr meg jo ikke om hva vegetarianere spiser (ikke andre heller, for den del), men jeg vil mye heller bli tilbudt grønnsaksbasert vegetarmat enn erstatningsproteinbasert. Og siden dette nå helt spesifikt var en tråd om hva en kvasi-vegetarianer, eller en vegetarprefererer om du vil, skulle ha i hus, tenker jeg det ER nokså relevant hva kjøttspisere mener om kjøtterstatninger - for det er nokså tenkelig at en slik som HI vil føle det samme.

Jeg skulle gått nokså lenge uten kjøtt før jeg ønsket å spise meatish, altså, men jeg hadde helt sikkert ønsket det til slutt. Heldigvis må jeg ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat