Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-17, 12:41   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hobbyskrytetråden VII

Kjempefin, Amy! Den har jeg siklet litt på også. Jeg liker sånne skotske fiskergensere.

Jeg har helt glemt å skryte av vimpelgenseren jeg strikket til Hiawata. Den er strikket i tweed fra du store alpakka, og er supermyk og deilig. Han vokste dessverre så fort når jeg strikket den, at jeg måtte strikke og strikke for å ta ham igjen. Jeg gikk omtret tom for blått, så mønsterdelen ble litt nnerledes enn jeg hadde tenkt, men syns det ble fint sånn, egentlig. Den ble litt for vid i halsen (etter at jeg først måtte rekke opp fordi den ble for trang), så lurer på om jeg skal strikke på litt mer?

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat