Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 21:30   #46
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.462
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du spise mat du ikke liker?

Jeg svarte også helt feil i undersøkelsen. Jeg liker omtrent alt, elsker å prøve nye ting og spiser det jeg får servert. Det har hendt en gang at jeg har sagt fra på forhånd at jeg ikke er glad i en ting (kamskjell that is. Forspiste meg på det en gang). Men da var jeg på en hytte og vi laget mat sammen. Husker forresten også godt da jeg var på språkreise i England og bodde hos en familie. Jeg hadde store planer om å si ifra at jeg ikke likte tomat, men så var det tomat på den første tallerken jeg fikk servert. Mens vi spiste spurte vertsmoren om det var noe vi ikke likte. Da turte jeg ikke å si det med tomat. Vi fikk sandwicher med oss fra henne hver dag, veldig ofte med tomat på. Og enden på visen var at jeg etter den turen har likt tomater kjempegodt. Jeg spiste også blodpølse på en restaurant i Lisboa sammen med noen portugisiske kolleger. De ville la oss smake alskens lokale spesialiteter. Første gangen jeg ble invitert til middag hos en tidligere kjæreste, kjente jeg lukten av fårikål i gangen da vi kom inn. Det er absolutt ingen favoritt, men jeg spiste pent hele to porsjoner. Det er fortsatt ingen favoritt, men spiser det når det blir servert. Å spytte ut er utenkelig for meg. Da ville jeg heller latt være å spise, men det er heldigvis ikke et problem for meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat