Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 08:24   #116
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg skjønner godt hvor du vil hen men å bevisst ikke jobbe men velge en tilværelse hjemme med cupcakes og jakt/bil/fiske som hobby, - hva har det med hverandre å gjøre? Handler ikke debatten her om kvinner som velger å ikke jobbe, ergo diskusjonen om kvinner tilbake til kjøkkenbenken?

Men jeg vil tro det er fåtall av disse som ikke jobber i det hele tatt, over tid? Kvinner og deltid er vel en annen diskusjon, men jeg tror virkelig ikke det er mange som er hjemmeværende på heltid i veldig mange år. Jeg ser det blir vanligere å være hjemme gjerne et år ekstra, eller jobbe deltid i kjølvannet av svangerskapspermisjoner, men folk flest får ikke 10 barn, heller. Det er ikke mange årene det er snakk om.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat