Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-21, 16:56   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når batteriet på bilen blir flatt i kulden ...

Bilen min fyller 10 år, og har ikke bydd på problemer før i dag. Jeg venter nå på Viking, som kommer for å hjelpe meg med å få start på bilen, for batteriet er blitt flatt. Antakeligvis fordi det er så kaldt.

Er dette starten på problemer? Tegn på at bilen er gammel? Jeg vurderer om jeg må kjøpe ny bil, jeg kan ikke ha en bil som ikke kan stoles på. I og med at det er så lang leveringstid på ny bil så har planen vært å agere raskt hvis det begynner å bli trøbbel. Men jeg vet ikke om dette sorterer inn under trøbbel, eller idiotoppførsel fra meg som lot bilen bli stående ubrukt gjennom jula når det er så kaldt. (Eller fikk den inn i garasjen. ) Hva tenker dere?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat