Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-19, 10:01   #87
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

For meg var det egentlig en bevisstgjøring på hvor mange klær jeg hadde som gjorde susen.

Vi fikk nye klesskap og jeg måtte gå gjennom alt. Og oppdaget, litt som Luftslottet sier over, at jeg hadde kjøpt ting som jeg egentlig allerede hadde, simpelthen fordi jeg ikke helt hadde oversikten.

Nå har jeg ikke mer klær i skapet enn at jeg har oversikt. Det har gått en bunke til Fretex. Det ligger en bunke i en boks som jeg kanskje skal få solgt her inne, dersom jeg noen gang somler meg til det. Og det står en boks på loftet med klær som jeg liker, men ikke har plass til og målet er at jeg skal ta den ned en gang i halvåret og vurdere om noe av det jeg har i skapet skal få bytte plass med noe der.

Nå går jeg fortsatt i butikker av og til. Jeg prøver til og med klær. Men som oftest lander jeg på at jeg ikke trenger det, at det kanskje ligner noe jeg allerede har. Det er jo ofte derfor jeg liker det. Så jeg har ikke kjøpt noe etter at jeg gjorde den opprydningen. Med ett unntak. Det er faktisk en hvit blondetopp på vei fra Ellos. Fordi jeg oppdaget at jeg har flere skjørt som jeg kan bruke til selskap, men som blir hengende fordi jeg ikke har den rette toppen. Nå tror jeg at den toppen (som jeg ikke fant i noen av de fysiske butikkene jeg lette i) er den som skal gjøre tre ulike skjørt til fine selskapsantrekk.

Så for meg var det simpelthen rydding og bevisstgjøring som skulle til.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat