Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-19, 09:24   #99
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.


Men jeg tror det eneste som virkelig irriterer er sånne som bare kikker. Kikker og baksnakker. Jeg sletta faktisk ei gammel venninne etter å ha funnet ut at hun ikke poster sjait selv, men var hundre prosent oppdatert om meg og mitt liv, med tilhørende meninger.

Å ja!! 100 % enig og har dessverre oppdaget en del sånne og skjønner ikke at det kan være så vanskelig å legge igjen en liten "like" eller en kommentar når man har sett på ting. Jeg driver ikke og teller "likes", men synes det er veldig merkelig at man skal titte på alt uten å vise det. Og såklart enda verre når man hører at de har (bak)snakket om det.

Det er faktisk interessant med instastories, der ser man jo alle som har sett, så jeg har oppdaget en del av disse titterne.

Jeg spammer Instagram med utallige bilder og har sagt fra til venner at de gjerne kan slutte å følge meg hvis det blir for mye. Å avfølge noen på FB er liksom litt mer personlig, men IG bruker jeg som min billeddagbok, og jeg blir virkelig ikke sur om noen synes det blir for mye og derved avfølger.

Selv irriterer jeg meg ikke på ting venner gjør. Hvis noe ikke interesserer meg, scroller jeg fort forbi. Unntaket er de som bare poster "visdomsord" illustrert med diverse bilder. Disse har jeg satt på en slik innstilling at jeg ser mindre av det de poster. Det er jo mulig å regulere sånt på FB.


Sist redigert av liefje : 30-08-19 kl 09:32.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat