Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 20:31   #89
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Gøy å se hva andre har i feeden!

Her er det:
1) Ei jeg er venner med som tar oppdrag som fotograf som har lagt ut bilder
2) Reklame for H&M (usikker på hvorfor den er i feeden det står både navn på folk jeg kjenner som har likt den og at den er sponset, så ... hvem vet?)
3) Samme som 1) (nydelige bilder btw Veldig gøy å bli inspirert)
4) En jeg kjenner som har postet et humorinnslag (Arbeidsavtalen til lærerinner)
5) "The science knowledge" - en side jeg følger. Hvor mye vitenskap som postes kan diskuteres ..
6) Ei jeg kjenner som har postet et humorinnslag
7) Reklame for melk.no. Samme som på 2, merket både med folk jeg kjenner som har likt den og sponset
8) Innlegg fra "Monstermønster" - en side jeg følger (håndarbeid)


og ... eh, der kom jeg bort i reload, så nå er alt endret
2 av 8 er reklame, dvs 25%

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat