Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 13:38   #82
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Jeg irriterer meg generelt lite over sosiale medier, men akkurat nå er jeg lettere oppgitt over et menneske i skolens FAU-gruppe som ønsker at «foreldregruppa skal legge økt press på skolen med tanke på barnas leksesituasjon», fordi det stakkars mennesket har sett seg nødt til å bruke sine egne penger på å skaffe barnet ei skrivebok, ettersom leksearkene barnet får med hjem til å fylle ut har FEIL FRIKSJON. Da kjenner jeg at alle min diplomatiske evner blir satt kraftig på prøve, og jeg bare har lyst til å be vedkommende DRA HUET UT AV I-LANDSRÆVA OG TA SEG EI BOLLE.

Dette er nok en av grunnene til at mannen har innført en regel om at jeg ikke får ta ordet på foreldremøter... Det er sikkert bra for alle parter at jeg så langt har holdt meg unna FAU. Nå må jeg bare lære meg å ikke lese innlegg i den gruppa.

Kjedebrev og tagging og folk med fæle meninger ellers går i det mentale spamfilteret.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 27-08-19 kl 14:09.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat