Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 13:20   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt litt opp at jentene alltid skal spise de samme grønnsakene som oss. Jeg vil ha squash, rødbeter og pastinakk, men det får jeg ikke i dem. Dersom vi skal ha en grønnsaksrett som jeg vet ikke kommer til å falle i smak så lager jeg et fat med oppskårne rå grønnsaker som de kan spise og det blir alltid tomt.

Typiske barnegrønnsaker hos oss er gulerøtter, sukkererter, brokkoli, blomkål, cherrytomater og kål. De er veldig glad i kål. Jeg pleier å gi den et raskt oppkok i lettsaltet vann og så heller jeg av vannet, tar en smørklatt på kålen og lar den stå på ettervarmen slik at smøret glir inn og kålen blir litt mykere.

Ellers er mine barn veldig glad i frossen amerikansk blanding og får gjerne hver sin skål med det dersom de må vente på middagen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat