Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 13:20   #18
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I starten så dampet jeg grønnsakene lett, slik at de var litt mykere men ikke kokt. Da får de også litt mildere smak. Serverte med avocadodipp og det gikk ned på høykant. Nå spiser hun det meste av grønnsaker, men det varierer fra måltid til måltid hva som er best. Men alltid må hun ha dipp, litt rømme, kesam eller yoghurt. Varierer med hva vi har og hva annet hun spiser. Går mest i kesam her hjemme.

Hvis grønnsaker, slik som paprika, spiste hun i starten kun når hun kunne "stjæle" fra fjøla når jeg skjærte. Fortsatt så spiser hun best grønnsaker når hun kan stå på stol når jeg lager i stand mat og ta fra det jeg skjærer opp. Unger spiser jo oftere mer og bedre når de får være med å lage i stand maten selv.

I barnehagen er de jo på tur til torget og handler grønnsaker og deretter lager de grønnsakssuppe. De fleste ungene spiser vel da når de har fått være med på hele prosessen selv.

Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat