Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-07, 19:03   #134
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Kioskromaner" og lesevaner

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har lest en kiosklitteraturbok som jeg kan komme på. Det var en bok av Margit Sandemo som var helt frittstående og ikke endel av en serie. Det var da jeg var tenåring, men jammen tror jeg den står i hylla fortsatt.

Nå leser jeg nesten utelukkende romaner og en sjelden gang en biografi. Av og til drister jeg meg til krim, men det er ikke helt min sjanger. Det varierer veldig hvor mange bøker jeg leser på et år, 20 i gjennomsnitt kanskje.

Jeg leste alle Sandemos føljetonger da jeg gikk på ungdomsskolen. Etterpå ble de pakket bort i en svær eske, men ble hentet fram igjen da jeg lå sykmeldt og spydårlig i første og andre svangerskap. Da var det lite annet jeg klarte å komme meg gjennom, og litt hete favntak, mord, prinser og riddere var helt grei virkelighetsflukt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat