Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-17, 16:54   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Outlander phev

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mindre aggressivt enn jeg ville kjørt en vanlig bensinbil. Bikker jeg over 100-110 km/t tror jeg nok det du sier er riktig. Holder jeg meg til fartsgrensen så ligger jeg under det.

Under 10 minus starter bensinmotoren uansett, det stemmer, det var derfor batteriet varte vesentlig kortere på vinteren. Men bensinmotoren skrur seg av så snart motoren er varm nok.

Min er 2015-modell, og jeg kan ikke overstyre motoren.

Men jeg elsker bilen min. Den er jo ikke like god å kjøre som mannens BMW, men jeg digger at den er høy og romslig, sitter godt på veien og at det er så godt med plass bak. Den adaptive cruisekontrollen er helt konge når man kjører på trafikkert vei og ryggekameraet er strålende.

Min var akkurat to år da jeg overtok den, kjørt rett i underkant av 30 000 km, kom med full utstyrspakke og kostet ca. 340 000 kroner, inkludert både sommerdekk og helt nye vinterdekk.


Vi kjørte til sydeuropa på motorveier. Da røk bensinen fort.
Til hytta bruker vi ca 0,5 og det er i overkant av 10 mil. Det var hytta som var grunnen til bilvalget.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat