Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 10:13   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg har gutter så jeg synes ikke at jeg kan komme med noen mening.

Men jeg ser jo jentene i klassen til minsten. Det har vært mye surr med modne jenter og læreren har i "årevis" kommentert at jentene i klassen oppfører seg som tenåringer. Det var allerede når de var 9 år.
De har så sorte øyebryn og leppene glinser av lipgloss. Selv gutten min sier at de har på alt for mye sminke. Det er ikke alle altså. Jeg tror det er en sånn kuul gjeng, og der er det nok konkurranse på å være fin. Og det går over.

Det var akkurat det samme for eldstejenta her. Hun sminket seg veldig og brukte sparkel. Hun stod opp 05.30 for å rekke å dusje og sminke seg før de dro 07.15 for å rekke skolen hennes. Sminke er viktig når de er tenåringer.
Og dette er lenge siden for jenta er nå snart 28.

Men jeg må innrømme at hun er nydelig sminket nå. Alle disse unge er så flinke med øyebryn og sånn sotet sminke. Jeg, som snart er olding, har ikke peiling på sånt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat