Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 09:45   #12
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sminkekurs for å lære 12-åringer å legge en "ordentlig" makeup? Unnskyld, men det syns jeg bare høres helt utrolig teit ut.

Utprøvende fase, råd fra mor er teite, tilgang på all verdens råd og ideer på nett. La henne holde på selv om du syns hun ser rar ut, eller sett grenser for mengden sminke i hverdagen, ville jeg tenkt.



De bryr seg ikke om vi synes de ser fine ut. De vil se ut som YouTube forbildene sine eller Jenner søstrene med contouring, crazy øyenbryn og lag på lag med concealer.

Hadde mora mi ville gitt meg råd når jeg syntes jeg var nydelig med knæsjblå øyenskygge, blå mascara og blå eyeliner hadde jeg også himlet med øynene. Fordi mora mi, og alle som var i hennes aldersgruppe, var de siste jeg ville tatt råd fra.

Det går over, det skader ingen og det er morsomt å se tilbake på. Og du skal ikke se bort fra at de hun ønsker å imponere med sminkingen faktisk synes hun ser smashing ut. Og der er alt som betyr noe når man er tolv.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat