Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 09:33   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Tjorven har tidligere fortalt/forklart hvorfor dette er en kamp de ikke tar, så jeg tenker at den diskusjonen kan tas som en generell diskusjon i en annen tråd. Bare sånn til info.

Mitt råd er å la henne prøve og feile, også finner hun sminkemåten som funker for henne.
Kanskje ender hun som en supersminkedukke, eller kanskje lander hun på noe mildere, men det er jo i såfall hennes uttrykk.

Jeg husker farfar forsøkte å fortelle meg noe om sminken min da jeg var i tidlig tenår.
Jeg fniste og sa at når jeg skulle begynne å sjekke opp 80-åringer skulle jeg ha rådene hans i bakhodet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat