Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 09:44   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Optikk har mye å si, men det har jo kamera også. Vist man har en grei fotograf og bytter kamera så vil man få bedre bilder. Har man en grei fotograf og bytter objektiver får man bedre bilder. Har man en dårlig fotograf og kjøper nytt kamera, og sammenligner med en grei fotograf på et gammelt kamera så kan nok det gamle kamera forsatt vinne.

Veldig godt poeng.

Vi har fremdeles D70-kameraet vi kjøpte for snart åtte år siden, og Høvdingen greier helt fint å ta bilder av den kvalitetet du viser til Wix. Jeg greier det ikke, men jeg greier det ikke med noe kamera. Jeg vil tro at det fremdeles er bedre enn de fleste kompaktkameraer, men det krever mer av fotografen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat