Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-17, 10:00   #149
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Råsyklister, jeg ble regelrett dyttet i forbikjøring. Nummer tre i feltet skulle ivertfall ikke miste plassen sin.

Bring sjåfør i Toyota Prius som ikke ser at jeg gir signal for å vise at jeg skal rett fram, men han sakker på farta som om han viker. Men nei da, han skriver på telefonen.

Parfymerte damer som gir meg svie i øyene, hodepine og tette luftveier. På Høvikstien, på trening og på t-banen. Ikke alltid like lett å velge seg bort fra lukta.

Oslo Kommune Renovasjon som ikke svarer når jeg skriver at jeg er overrasket over at to menn sitter i bilen mens den rygges opp gangveien i en sving. Akkurat når skolebarna bruker å sykle ned til trening. Jeg trodde en sjåfår skulle gå foran for å varsle om ryggende stor bil.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv