Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-17, 21:02   #50
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Man må ikke være middelaldrende for å være en god statsminister. Hun har et eksepsjonelt hode, en beundringsverdig klarhet og et veldig godt overblikk.

Vanskelig å være relativt ung men både skulle tilfredsstille kravene til å ha masse politisk erfaring men samtidig ikke være broiler.

Jeg er uenig med deg. Jeg tror det skal godt gjøres å være en god statsminister uten endel års erfaring både fra politikk og livet ellers. Jeg er heller ikke enig med deg i at det virker som hun har veldig overblikk. Hun minner mer om sånn veldig flink, sylskarp student som ennå ikke har prøvd seg så mye ute i det virkelige liv. Men bevares, jeg tror hun kommer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat