Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-17, 23:03   #48
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det sier i såfall litt. Hun virker veldig politisk broiler. Men kanskje om 10 år. AP mangler en god frontfigur nå, det er veldig synd. Men når det er sagt fikk ikke akkurat Erna stjernekritikk for noen år siden heller.

Litt enig her. Hadia er litt i overkant masete foreløpig, synes jeg, og kommer til å ha godt av å modnes og få litt mer "tyngde". Bortsett fra henne ser jeg ikke egentlig noen tydelig leder rundt hjørnet. Giske er jeg ikke spesielt glad i.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat