Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 16:51   #16
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

For min del, og jeg har stemt AP tidligere; De klarte aldri å komme opp med et godt alternativ til den sittende regjering. Når retorikken til Listhaug (politikken er tross alt ikke sååå forskjellig fra APs egen på enkelte områder) blir det eneste det kommer opp med som grunn til å stemme på dem, blir det litt tynt. Jeg tror at mange, meg selv inkludert, så dette, og skjønte at AP kom til å gjøre et dårlig valg. Å stemme på dem likevel, ville betydd at partier til venstre for AP ville fått mye å si i et evt. samarbeid, og det tror jeg det er ganske mange av oss egoistiske og kunnskapsløse som ikke ønsker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat