Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-24, 15:19   #70
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Det er selvfølgelig en ganske dekadent og ufordragelig ting å gjøre på mange vis, men så lenge det er ting som uansett skulle kastes, synes jeg vi er temmelig langt unna typ Bullingdon Club, hvor Boris Johnson og kompisene koste seg med å knuse ting (tidvis uerstattelige ting, f.eks. en stradivarius) og arrogant-nedlatende legge igjen en haug med cash. For alt var selvsagt bare penger for dem.

Ellers har jeg har vokst opp med en hissig mor som noen ganger gikk ut på balkongen for å knuse en gammel blomsterpotte når hun ble veldig sint. Funket utmerket, jeg har stor sympati for den metoden.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat