Tråd: Stressa 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 09:57   #40
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stressa 2019

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er jo det som gjør innlegget i en av linkene over her, om hun som skulket jobb, litt ekstra absurd. En tilsynelatende vanlig familie med mor, far og kun to barn, spesielle utfordringer var ikke nevnt, utfordringen bestod faktisk i at man må handle etter jobb, og huske på å bake til bursdagsfeiring og avslutning.

Enkelte trenger faktisk hjelp, enten fordi de selv har problemer som gjør at de ikke greier det de fleste andre greier, eller fordi det er spesielle utfordringer med barn eller andre ting, som gjør at det rett og slett ikke går opp. Men det var jo ikke engang tatt med som faktorer her, det var snakk om vanlig hverdagslogistikk for en tobarnsfamilie, der mor ble så sliten av alle pliktene (som handling og bursdagsfeiring) at hun tok en sykedag.

Ja, og da blir det latterlig! Men jeg vet om flere sånne, som rett og slett ikke fikser en vanlig hverdag, og må ha hjelp til alt. Og så kjenner jeg en haug med sånne i motsatt ende også, som fikser alt og litt til. Jeg tenker at noe kan henges på knaggen «folk er ulike», men noe skyldes nok også dårlige holdninger og «moral». Tror jeg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat