Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 19:15   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Her er det visstnok en veldig sterk kutyme at man skal kjøpe kjole brukt og billigst mulig, i følge min 10. klassing. Men han har helt sikkert ikke fått med seg alt.

Det ble varslet om ballet formelt for en uke siden (veldig sløvt, jeg tror det er elevrådet som har vært flaskehalsen), som missa sier, men 10. klassejentene har nå styrt med disse kjolene sidene før sommeren likevel. Datteren min i 8. har tenkt på det siden før jul, mest på å treffe akkurat på "passende antrekk" og for Guds skyld ikke skille seg ut...

Det er bare 10. som får lov til å ha ballkjoler, de yngre skal ha enklere kjoler. Noe som har skapt brudulje hos enkelte av 9. klassingene som syns det er dødsurettferdig.

Det er limoforbud, strenge retningslinjer, jeg tror det er et hyggelig arrangement, og syns egentlig det er stas at de får oppleve ball med polonaise og alt. Det er da en veldig hyggelig anledning å få oppleve?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat