Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-17, 13:12   #41
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

Neinei, vi kan ikke ha Giske. Jeg mener, jeg har forsøkt å akseptere Ap, men det går ikke å godta Giske. Han har lite troverdighet som politiker hos flere enn meg, er jeg redd.

Egentlig ønsker jeg meg Marianne Marthinsen, selv om jeg nok kommer til å holde meg borte fra Ap frem til de makter å ha miljøballer. Jeg er dog interessert i et sterkt rødgrønt alternativ og tror hun kunne vært et godt alternativ. Jeg liker Hadja Tajik godt som politiker også, men er redd hun er litt lite samlende i partiet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat