Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-16, 20:53   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

30-årsdagen sov jeg bort (nygravid).

31-årsdagen inviterte jeg venner, slektninger og naboer til meze. Da hadde jeg permisjon og var ung og sprek og god til å kokkelere. Folk hadde med drikke selv. Vi var cirka 25.

40-årsdagen inviterte jeg kvinnelige slektninger og venninner til en indisk restaurant i Oslo. Folk betalte selv. Det var rolig der og vi fikk pratet og kost oss, før vi gikk på gamle Amerikalinjen pub. Da var vi rundt 20.

50-årsdagen feiret jeg hjemme, vi heiv ut alle møbler i stua, unntatt to sofaer og stereoanlegget. Vi holdt drikke, og jeg hadde bedt de som ville om å ta med noe fingermat, som vi plasserte utover kjøkkenbenken og spisebordet. Vi danset på stuegulvet, skravlet på kjøkkenbenken, så på nattehimmelen fra verandaen og storkoste oss. Jeg la meg i tretiden og da var festen fortsatt i gang. Det var over femti innom i løpet av kvelden.

Det å ha så få sitteplasser gjorde at folk ble nødt til å forflytte seg og mingle, det var utrolig koselig.

EDIT: Det er helt innafor å be folk ta med litt delelig mat selv.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat