Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-20, 13:02   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den fineste/beste/mest praktiske/mest overraskende julepresangen

I år var kanskje den fineste, mest praktiske, mest overraskende presangen fra leieboeren, som er alenemor med deltidsjobb på apotek, og jeg vet hun ikke har veldig god råd (da hadde hun nok ikke leid hos oss). Jeg hadde virkelig ikke forventet å få noe. Hun hadde laget en forundringspakke til hver av oss, full av småting og prøver på diverse fine hudpleieprodukt og kosmetikk i dyre merker fra apoteket. Håndplukket til hver enkelt, der jentene fikk liplgoss/leppepomade, og småtuber med sminkefjerner og rensekremer, ansiktskremer beregnet på ungdomshud, bodylotion m.m., jeg fikk tuber med antirynkekrem, nattkrem, rensegel, bodylotion m.m. (til sammen 11 ting), mannen og guttungen fikk små tuber med dusjsåper og sjampo for menn og fuktighetskremer. Alt nydelig pakket inn i små tøyposer. Det kostet henne sikkert ikke så mye i kontanter, men hun må ha lagt ned ganske mye tid og omtanke i å plukke ut alle tingene til hver enkelt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-12-20 kl 13:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat