Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-20, 22:38   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den fineste/beste/mest praktiske/mest overraskende julepresangen

Eldstejenta vår fikk samme fornavn som sin ene oldemor (mannens farmor), og oldemor ble veldig rørt og stolt over å få ett av oldebarna oppkalt etter seg. Til sin første jul fikk jentungen en veldig fin og rørende gave fra denne oldemora. Det var et vakkert silkesjal, svart i bunnen, med nydelig blomstermønster i vinrødt, og lange frynser. Oldemoren skrev på kortet, med skjelvende skrift, at det sjalet hadde hun arvet etter sin bestemor (altså mitt barns tipp-tipp-oldemor), som også hadde samme navn som dem. Oldemoren døde fem måneder senere. Jeg har tatt godt vare på sjalet i et skrin innerst i et skap, før jeg ga det til jentungen nå, før konfirmasjonen. Hun er veldig glad i det, og brukte det over bunaden, selv om det egentlig ikke hører til. Veldig fint!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-12-20 kl 07:11.
My er ikke aktiv   Svar med sitat