Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-07, 22:49   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye retningslinjer for tilbereding av MME

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Må man virkelig koke vannet for store barn? Jeg brukte MME fra Sneipen var 1 til 1,5 år, siden han var atopisk og ikke ville ha puppen lenger. Da brukte jeg også mikrometoden.

Får man løst pulveret greit i halve væskemengden?

Til nå har man ikke trengt å koke vannet til større barn, men de nye anbefalingene gjør jo ikke forskjell. Denne bakterien er aller farligst for premature og barn med nedsatt immunforsvar - til disse anbefales det å bruke disse pakkene med ferdigblandet MME. Likevel, anbefalingene nå gjelder alle som drikker MME.

Kan ikke huske at vi prøvde å blande pulver i halve væskemengden. Kan noe fortelle om det går? Noen som har prøvd? Og noen som vet om flaskevarmere varmer vannet så varmt som til 70 grader? Jeg er jo håpløst ute av "flaskegamet" kjenner jeg. Får vel oppdatert meg i 2008

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat