Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-22, 09:11   #768
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Her har vi kommet oss igjennom det viktigste av husvask, er bare litt støvtørking og -suging på ungenes rom som gjenstår, og det tenker jeg vi (de) får gjort i dag. Også er det igjen å re opp til svigers i kjellerstua/gjesterommet, men venter med det til i morgen, før de kommer, i tilfelle ungene skal bruke den til vennebesøk. Den er ryddet og vasket sånn ellers. Og mannen har hjemmekontor i dag, og hadde visst planer om å få unna det meste av klesvask. I går, etter at jeg var ferdig med vask av kjøkken og stue, hadde jeg også fram det meste av det som skal fram av julepynt (minus treet), så nå er det skikkelig julestemning i huset. Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå! Og ungene har siste skoledag og juleavslutning i dag, og dro avgårde med julebrus og risboller i sekken, tradisjonen tro.

Har noen småting på lista som må handles, men hovedinnkjøpet av julematen er vi ferdige med. Har planer om å være ferdig med alt unntatt juletreet i morgen kveld, når svigers kommer, og det ser ut til å gå helt fint.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-12-22 kl 12:02.
My er ikke aktiv   Svar med sitat