Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 15:43   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.537
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du spise mat du ikke liker?

Hold allergier utenfor, det er i en annen liga.
Tråden om konfekt har fått meg til å tenke.
Jeg tror aldri jeg har hørt om voksne som spytter ut mat de ikke liker om de får det i munn ved et uhell.
Jeg har også mat jeg ikke liker, men det eneste jeg ikke får ned er mat jeg mistenker er skjemt, men det blir i kategorien allergi igjen, for det kan være farlig. Lakris i konfekt feks er litt strevsom å få ned om jeg tar en bit med det. Men jeg spytter ikke ut.
Så nå lurer jeg på om du spytter ut mat du ikke liker (jeg tar det som en selvfølge at det foregår diskret i en serviett eller skjules med et besøk på WC, vi er voksne folk) om du får det i munn.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat