Tråd: Takk for meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-12, 21:05   #1037
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Takk for meg

Gode, og ofte faglige diskusjoner er en av grunnene til st jeg "henger" her. Mange spennende synspunkter, masse forskjellig kompetanse på ulike områder, masse humor og glede, og fjasing.

Jeg er så sliten etter en dag på jobb at jeg ikke orker å være sosial. Sånn sett er FP en god arena for meg, jeg blir i alle fall litt sosial.

Det er synd at så mange forsvinner. Jeg vil savne dem, uansett årsak. For ikke så lenge siden samlet vi inn penger til Jessicas solskinnsfond. Det viser at vi er er en flott gjeng, med omtanke for hverandre. La oss ta vare på den evnen, den egenskapen.

Perhonen er ikke aktiv